bicara tanpa suara


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, March 29, 2012


mengenalimu sayang bukan pintaku...

hadirmu sekadar mengisi kekecewaan yang pernah bertamu dihati...
sebagai teman....
memang betul... bila hati dh kecewa... 
kepercayaan sangat sukar terjadi... 
sering kali pemikiran kotor bermain dijiwa... menidakkan kebenaran...
melawan setiap suara hati yang berdetik...
namun... 
kamu jua yang mengubah segalanya...
usahamu....
meyakin aku tentang hatimu....
berjaya menawan hatiku...
sungguh aku lemah denganmu...
sangat lemah hingga layu dengan rayuan cintamu...
tetapi aku jujur mengakui sekarang ini...
aku bahagia dengan adamu disisi...
namun kini....
kita berjauhan...
berjauhan dalam tempoh yang lama....yang sangat lama...
namun... 
hati harus kuat... 
jiwa harus redha dengan apa yang telah dirancangkan untuk kita...
setiap apa yang terjadi mungkin ada hikmah disebaliknya....
mungkin kita jauh...
mungkin tiada jambatan yang menghubungkan kita...
tapi aku yakin....
satu hari nnt kita akan bina jmbatan kita sndri....
jambatan yang menyatukn hati kita....insyaALLAH.....










p/s : sayang rindu orang yang kat sabah sekarang nie...  ^_^


No comments:

Post a Comment