bicara tanpa suara


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, March 16, 2012

hati berdetik tatkala kenangan mengusik kalbu...


mungkin dulu pnah aku sayang dia...
tapi ku redha dengan ketentuan ilahi...
dia bahagia dengan insan yang dicintainya...
tapi kenapa???
kenapa jiwaku berdetik tatkala melihat dia bersma insan dicintainya...

Ya ALLAH redhakan aku...

aku tahu cinta boleh dipupuk....
disebabkn itu cintaku telah dimiliki lg...
oleh seseorang yang betul2 menyayangi aku...
dan ku yakin dia adalah antara yang terbaik pernah aku temui...
tapi....knapa masih hati ini berdetik tatkala itu...
mungkin betul kata pepatah...
'tempat jatuh lg terkenang inikan pulak tempat bermanja...menumpang kasih'...

Ya ALLAH aku tahu ini adalah ujian darimu....
menguji keteguhan iman...
menguji kesetiaanku...
dan aku... akan terus bertahan selagi mampu...
membalas cinta org yang sayangkan aku...
seseorang mahu menjadikan aku permaisuri...pendampingnya malam dan siang....
semoga kami sentiasa dibawah restumu Ya Rabb... Amin....

No comments:

Post a Comment