bicara tanpa suara


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 5, 2012

kebencian mungkin wujud dalam dunia realiti...
tapi bg aku istilah benci xpernah wujud...
mungkin aku marah dgn perbuatannya...
tapi kemarahan aku xkan smpai ketahap benci...
siapalah aku untuk membenci orang...
sedangkan aku pun belum tentu diterima semua...

aku xtahu sama ada dia bencikan aku ataupun tidak...
atau dia sengaja nak mengelak daripada  hatinya terus disakiti...
entahlah...aku sendri xpasti sebab musababnya...
tapi kamu...kamu adalah teman aku...
xkan pernah aku lupa kenangan dan jasamu untukku...
this is second time this happen...
mungkin aku bukan jenis yang mudah memahami...
dulu dia... dan sekarang dia...
mungkin kisahnya berbeza...
tapi kesannya tetap sama...
nothing that i want to say...
but...
if i hurt u guys i feel sory for that...
and...
hope u guys can hapi always...
and you always be my frenz forever...
also thanx for being my frenz...

p/s : hubungan ukhwah yang terjalin xkan pernah padam....

No comments:

Post a Comment